fbpx

ecommerceDB: Αύξηση 12,3% για το eCommerce στην Ελλάδα το 2023

Η αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα

Η Ελλάδα είναι η 51η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου με προβλεπόμενα έσοδα ύψους 3.739,8 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ έως το 2023, που την τοποθετεί μπροστά από το Κατάρ.

Τα έσοδα αναμένεται να παρουσιάσουν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR 2023-2027) 8,9%, με αποτέλεσμα ο προβλεπόμενος κύκλος εργασιών της ecommerce αγοράς να ανέλθει σε 5.266,8 εκατ. δολάρια ΗΠΑ έως το 2027.

Με αναμενόμενη αύξηση κατά 12,3% το 2023, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα συνεισφέρει στον παγκόσμιο ρυθμό ανάπτυξης 9,6% για το 2023.

Όπως συμβαίνει και στην Ελλάδα, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως αναμένεται να αυξηθούν τα επόμενα χρόνια. Από την ecommerceDB εξετάζονται πέντε αγορές στο πλαίσιο της αγοράς αγαθών μέσω διαδυκτίου στην Ελλάδα.

Τα προϊόντα μόδας και τα αξεσουάρ έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς και αντιπροσωπεύει το 32,8% των εσόδων του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

ecommerceDB: Αύξηση 12,3% για το eCommerce στην Ελλάδα το 2023

Ακολουθούν τα τρόφιμα και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας με ποσοστό 23,7%, τα ηλεκτρονικά είδη και τα μέσα ενημέρωσης με 21,0%, τα παιχνίδια, τα χόμπι και τα προϊόντα DIY με 12,7%, τέλος τα έπιπλα και οι συσκευές έχουν το υπόλοιπο 10,0% της αγοράς.

Market Share της eCommerce αγοράς στην Ελλάδα

Το μερίδιο αγοράς μέσω διαδικτύου – ecommerce market share – αφορά στο ποσοστό των λιανικών πωλήσεων που έγιναν μέσω Internet. Περιλαμβάνει αγορές μέσω desktop υπολογιστή, tablet ή smartphone, τόσο μέσω ιστοσελίδων – eshop όσο και μέσω εφαρμογών. Λαμβάνεται υπόψη μόνο το λιανικό εμπόριο φυσικών αγαθών.

Το online μερίδιο αγοράς στην λιανική, για την Ελλάδα είναι 6,8% και θα αυξηθεί κατά μέσο όρο από 8,7% έως 9,4% μέχρι το 2027.

Τα πέντε μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα το 2022

Ο μεγαλύτερος παίκτης στην ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το public.gr. Σύμφωνα με την ecommerceDB, το κατάστημα είχε έσοδα ύψους 129,0 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για το 2022.

Η κατάταξη των καταστημάτων περιλαμβάνει κάθε κατάστημα που παράγει έσοδα στην Ελλάδα. Αυτά τα καταστήματα μπορεί να έχουν είτε εθνική εστίαση και να πωλούν μόνο στην Ελλάδα είτε να λειτουργούν σε παγκόσμια κλίμακα. Για την παρούσα αξιολόγηση, ελήφθησαν υπόψη μόνο τα έσοδα που δημιουργούνται στην Ελλάδα.

Πηγή: ecommerceDB