Σχεδιάσαμε και κατασκευάσαμε το μεγαλύτερο και πιο ενημερωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα με προϊόντα τσαγιού, ροφηματων και αξεσουάρ στην Ελλάδα!
Το Tea.gr είναι το μεγαλύτερο και πιο ενημερωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα με προϊόντα τσαγιού, ροφηματων και αξεσουάρ στην Ελλάδα καθώς διαθέτει περισσότερες από 400 ποικιλίες τσαγιού από κάθε γωνία του πλανήτη. Καθημερινά πραγματοποιεί αποστολές στην Ελλάδα, στην Κύπρο και σε ολόκληρο τον κόσμο. Επίσης, Το Τσαί στην Αθήνα είναι το πρώτο Tea House στην Ελλάδα.
Όπως λένε και στην σελίδα του καταστήματος…
Στο κέντρο της Αθήνας επί της οδού Αλεξάνδρου Σούτσου στον αριθμό 19 στο Κολωνάκι μπορεί κανείς να βρει Το Τσαι. Ένας μίνιμαλ, με γιαπωνέζικες επιρροές, χώρος όπου μπορείτε να βρείτε και να προμηθευτείτε για το σπίτι σας, μοναδικές ποικιλίες τσαγιού και ροφημάτων από όλο τον κόσμο, τσαγιέρες, φλυτζάνια, σετ τσαγιού και όλα τα αξεσουάρ που είναι απαραίτητα για την σωστή παρασκευή του ροφήματος. 2 άνετοι χειροποίητοι καναπέδες σας περιμένουν για να χαλαρώσετε όσο περιμένετε την παραγγελία σας να ετοιμαστεί ή για να απολαύσετε μια κούπα τσάι.
Έτσι και εμείς, δώσαμε έμφαση στον σχεδιασμό του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος του Tea.gr προκειμένου να είναι και αυτό αναπόσπαστο κομμάτι του Brand τους!
Ακολουθήσαμε minimal σχεδιασμό με έμφαση στην προβολή των προϊόντων, των περιγραφών και των λεπτομερειών. Άλλωστε, οι φωτογραφίες, οι περιγραφές και η ποικιλία των προϊόντων, μπαίνοντας σε οποιαδήποτε από τις κατηγορίες του Tea.gr σε κάνει να θέλεις να απολαύσεις ένα ζεστό ή κρύο τσάι οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.
Από τεχνικής και λειτουργικής άποψης το tea.gr είναι ένα ολοκληρωμένο B2C ηλεκτρονικό κατάστημα (για πελάτες λιανικής) αλλά και ένα B2B ecommerce κατάστημα για χονδρική πώληση (για πελάτες και συνεργάτες χονδρικής) με κάποιες επιπλέον δυνατότητες.
Από το Tea.gr μπορεί κανείς να κάνει την αγορά του, χωρίς να είναι απαραίτητο να κάνει εγγραφή (δηλαδή ως guest) και να επιλέξει αν θα λάβει τιμολόγιο ή απόδειξη κατα την ολοκλήρωση της παραγγελίας του. Φυσικά, αν επιλέξει να κάνει εγγραφή μπορεί να έχει πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών αλλά και σε άλλα στοιχεία του λογαριασμού του, όπως διευθύνσεις, τρόπους πληρωμής, κ.α.
Όσον αφορά το κομμάτι της χονδρικής πώλησης (B2B ecommerce), εφόσον ο συνεργάτης έχει εγκριθεί από τους διαχειριστές του eshop, τότε μπορεί να έχει πρόσβαση και να βλέπει τιμές χονδρικής, να έχει πρόσβαση σε ειδικούς τιμοκαταλόγους και προσφορές μόνο για συνεργάτες, να έχει πρόσβαση σε διαφημιστικό υλικό και σε σελίδες με ειδικό περιεχόμενο, να μπορεί να κάνει γρήγορη παραγγελία προϊόντων (Quick Order) και να μπορεί να πραγματοποιεί τις παραγγελίες του online, γρήγορα και εύκολα, με πλήρες ιστορικό όλων των προϊόντων, ποσοτήτων και παραγγελιών που έχει αγοράσει ξανά στο παρελθόν.
Επίσης, έχει πραγματοποιηθεί διασύνδεση με το Skroutz.gr προκειμένου να ενημερώνονται τα προϊόντα, οι τιμές και οι διαθεσιμότητες στην πλατφόρμα του Skroutz αυτοματοποιημένα, όταν αυτά τα στοιχεία ενημερώνονται και στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Επιπλέον, έχει πραγματοποιηθεί διασύνδεση και με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης της επιχείρησης σε Facebook και Instagram προκειμένου να μπορούν να φαίνονται και εκεί τα προιόντα, να ενημερώνονται οι περιγραφές, τα στοιχεία, οι τιμές και η διαθεσιμότητα στα Facebook Shop και Instagram Shop αυτοματοποιημένα χωρίς να απαιτείται να τα ενημερώνει κάποιος διαχειριστής του καταστήματος χειροκίνητα στην κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά.
Ένα ακόμα feature σε αυτό το project ήταν να μεταφέρουμε όλα τα accounts των πελατών από το παλιό eshop στο καινούργιο και έτσι οι χρήστες να μην χρειαστεί να κάνουν εκ νέου δημιουργία λογαρισμού για να συνδεθούν στο νέο κατάστημα. Έτσι, κάποιος εγγεγραμένος χρήσης από το παλιό tea.gr δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα στο νέο, αρκεί απλά από την σελίδα σύνδεσης πελατών να συμπληρώσει τα στοιχεία του (Email και Κωδικό) και να συνδεθεί στον λογαριασμό του. Τόσο απλά!
Τέλος, έχει γίνει διασύνδεση με πλατφόρμες Email Marketing και αυτοματισμων, όπως το MailChimp, διασύνδεση με άλλα εργαλεία όπως το Google Analytics, το Google Search Console, το Meta Pixel (ex. Facebook Pixel) προκειμένου να λαμβάνονται οι πληροφορίες, τα στατιστικά και οι αποδόσεις των ενεργειών marketing που τρέχει η επιχείρηση και ανάλογα να διαμορφώνονται οι στρατηγικές και οι καμπάνιες σε όλα τα μέσα. Επίσης έχει γίνει διασύνδεση με το Box Now για αποστολές παραγγελίων σε όλη την Ελλάδα μέσω Box Now Lockers.